מונטנגרו- טיול משפחות

עם אגמי ההרים הגבוהים, הנהרות הארוכים והחוף הכי יפה באירופה מונטנגרו היא יעד מושלם למשפחות. היתרונות של מונטנגרו טמונים במרחקי הנסיעה הקצרים, שמאפשרים לנו לשלב באופן המושלם ביותר בין הרפתקה בדרכי שטח הרריות, רפטינג מסעיר בנהר הטרה וחופשה על חופי הפלא של קוטור או בודבה. כל אחד זוכה בה לחופשה החלומית שלו. כולם יחד מאוהבים בה.

מעט מקומות מציעים הרפתקה מרגשת ומרוכזת כמו מונטנגרו. עם עשרים פסגות מעל 2000 מטר, עם דרכי הרים מתפתלות בין אגמים כחולים במרומי הרכס, עם רפטינג ואומגה מעל קניון הטרה, פארק חבלים, ירי חץ וקשת ושייט באגם סקאדר – חובבי האקשן יחייכו כאן בלי הפסקה.

אלא שמונטנגרו מציעה לנו הרבה יותר מכך – יש בה תצפיות נוף יפות שכיף לשבת ולהכין בהן קפה קטן, יש בה מרחבים שמזכירים צילומים מן הירח, יש בה בקתות קיץ ואירוח, אוכל מצוין, הכנסת אורחים מסורתית וכל מה שחובבי הטיולים אוהבים. אלא שכאן מגיעה ההפתעה החשובה והמשמחת ביותר. במרחק נסיעה קצר מכל אלה נמתחים ונפתחים בפנינו גם כמה מן החופים היפים ביותר באירופה. הפיורד של קוטור והמפרץ של בודבה רכשו לעצמם מוניטין בקרב חובבי בילויי החוף, המסיבות, האוכל המפנק והבילויים הקיציים. זה בדיוק הסוד של מונטנגרו – בקלות רבה אפשר לשלב בה בין טיול פעיל בהרים לבין חופשה שלווה על החוף או מסיבה סוערת עם ריקודים שנמשכים כל הלילה במועדונים של בודבה. כל מה שאתם אוהבים נמצא שם.

הירשמו בחינם למגזין MEDRAFT

    ...לפני שאתם הולכים

    הירשמו למגזין מדרפט

    מגזין על כל יעד, כתבות וטיפים, אצלכם במייל

      אינדי. חבילות טיול למטייל העצמאי.
      להיות עצמאי בשטח אבל אף פעם לא לבד.

      הבנתי! תחזיר אותי חזרה לעמוד
      Design: Ayala Eylath Develped by: EOI - Web Like This!