טיולי ג'יפים בפורטוגל

בפורטוגל יש הכל – טבע פתוח עם הרים, מים, שמורות גדולות ונופים ויש בה תרבות עשירה עם מוזיקת פאדו נהדרת, אוכל מצוין, יין פורט שמרחיב את הנשמה  וערים מרתקות. כל אלה ארוזים באריזה קומפקטית, במדינה קטנה יחסית שטיול בה הוא חוויה רב חושית. 

פורטוגל הצרה והארוכה נמתחת לאורכו של האוקיינוס האטלנטי בקצה המערבי של אירופה. ההרים הגבוהים בצפון המדינה יורדים אל הים. הצוקים מרשימים, הטראסות שהוכשרו כדי ליהנות מפרי האדמה יפהפיות ונהרות אדירים כנהר הדורו חוצים אותן. 

דרך טיול ג'יפים בפורטוגל מתגלים בפנינו כמה מן הנופים היפים ביותר ביבשת אירופה.

המסלול המעגלי של MEDRAFT  בצפון פורטוגל משלב בין המגוון הגדול של נופים וכפרים לבין העומק שמציגה בפנינו התרבות המקומית, עם המוסיקה, האוכל והיין הנהדר. 

שמורת הטבע ג’רש- צפונה מפורטו משתרעת השמורה הגדולה ביותר בפורטוגל. אין כבר מקומות רבים באירופה בהם אפשר ליהנות כך מטיול ביערות ערמונים ואלונים עתיקים וענקיים. ניסע בדרכי שטח צרות ומפותלות, ונהנה ממראה מפלי מים ואגמים נהדרים. 

עמק הדואורו – ייחודו של עמק הדואורו טמון בטרסות המרשימות שמתרוממות על שתי גדותיו. סלעי הצפחה המקומיים סיפקו כאן חומרי גלם שחורים ויפים במיוחד לבנייתן של הטרסות החקלאיות. בעלי החוות והכפריים בעמק הדואורו מגדלים מטעי זיתים וכרמי ענבים ליין הפורט המפורסם. המשמעות פשוטה – מלבד הנוף הנהדר ביקור בעמק הדואורו הוא חוויה קולינרית נהדרת שמשלבת בין אוכל מצוין ליין מקומי משובח..

בלמונטה- "בירת היהודים”, היא עוד נקודה בה נעבור במהלך הטיול . במקום פועל מוזאון יהודי מעניין והתושבים מספרים למבקרים את פרטי המורשת היהודית של בני הקהילה שחיו כאנוסים והסתירו את אמונתם הדתית. 

פארק לאומי סרה דה אשטרלה- המכונה גם  "שווייץ של פורטוגל". אחד מהמאפיינים העיקריים של הפארק הם צוקי הגרניט הגדולים והשחורים, שהמראה המעט מאיים שלהם מעניק לאזור כולו קסם גדול. בין הצוקים מתפרשים יערות, עמקים אלפיניים, נהרות ואגמים כחולים. 

יעדים נוספים של טיולי ג'יפים בחו"ל.

הירשמו בחינם למגזין MEDRAFT

    ...לפני שאתם הולכים

    הירשמו למגזין מדרפט

    מגזין על כל יעד, כתבות וטיפים, אצלכם במייל

      אינדי. חבילות טיול למטייל העצמאי.
      להיות עצמאי בשטח אבל אף פעם לא לבד.

      הבנתי! תחזיר אותי חזרה לעמוד
      Design: Ayala Eylath Develped by: EOI - Web Like This!