בולגריה

טיול הג'יפים העצמאי שלנו- אינדי ישאיר אתכם  בפה פעור. יש בו הכול ומהטוב ביותר החל מהמסלולים שמומחי  MEDRAFT  תכננו, עיצבו ומגישים לכם, נופים יפים, ג'יפים חדישים, המון אדרנלין ואוכל משובח. הייחוד של הטיול – כל היתרונות של קבוצה מודרכת – אבל אתם עצמאיים בשטח, עם מכשיר GPS ובו טעונות מפות היעד, מסלולי הטיול ומדריך וירטואלי. הסידורים עלינו – ההנאה עליכם.

בולגריה היא יעד מושלם לטיול ויש לכך הרבה סיבות: האוכל הנפלא שמגישים בה, הגבינות שאין כמותן בעולם, הדרכים ההרריות, היערות, המצוקים, הנהרות והכפרים, ובנוסף האנשים. הכנסת האורחים הבולגרית, החום הנהדר בו מקבלים את פנינו, המוסיקה הבלקנית המופלאה שמשמיעים לנו – כל אלה, אין בכלל ספק – הופכים את בולגריה ליעד האולטימטיבי.

יש מקומות שבהם כדאי להתחיל את ההיכרות דווקא ממבט חטוף על הנתונים היבשים: אז בואו נביט לרגע בשלושה נתונים מעניינים על בולגריה: 1. השטח שלה גדול בדיוק פי חמישה משטחה של מדינת ישראל. 2. האוכלוסייה הבולגרית קטנה במקצת מן האוכלוסייה בישראל ורובה מתגוררת בסופיה. 3.  ההרים תופסים חצי משטחה של בולגריה.

הבנת שלושת הנתונים האלה מספיקה בהחלט כדי לדעת שבולגריה מספקת לנו מרחבי טבע נהדרים, פתוחים, ובעיקר כאלה שלא השתנו כבר שנים רבות. זה הרגע לברוח מהצפיפות, הפקקים והמחנק, אל דרכי ההרים.

התבוננות במפת בולגריה מגלה במערב המדינה שרשרות הרים ענקיות, מכוסות ביערות עצומים, ירוקים ועבותים כשבניהם שזורים מהיפים באגמי אירופה, בהם "שבעת האגמים".

עכשיו כדאי לחשוב על גבינה בולגרית טרייה, בטעם גן עדן או על בורקס חם, מבצק עלים פריך, שיצא כרגע מן התנור. הריח לבדו יכול להרוג אותנו. ההרפתקה הבולגרית שלנו יכולה לצאת לדרך.

הירשמו בחינם למגזין MEDRAFT

    ...לפני שאתם הולכים

    הירשמו למגזין מדרפט

    מגזין על כל יעד, כתבות וטיפים, אצלכם במייל

      אינדי. חבילות טיול למטייל העצמאי.
      להיות עצמאי בשטח אבל אף פעם לא לבד.

      הבנתי! תחזיר אותי חזרה לעמוד
      Design: Ayala Eylath Develped by: EOI - Web Like This!