טיולי ג'יפים בבולגריה

בולגריה מספקת לנו מרחבי טבע נהדרים, פתוחים, ובעיקר כאלה שלא השתנו כבר שנים רבות. זה הרגע לברוח מן הצפיפות, הפקקים, המחנק, אל דרכי ההרים בטיול ג'יפים למשפחות בבולגריה.

התבוננות במפת בולגריה מגלה במערב המדינה שרשרות הרים ענקיות, מכוסות ביערות עצומים, ירוקים ועבותים. עכשיו כדאי לחשוב על גבינה בולגרית טרייה, בטעם גן עדן או על בורקס חם, מבצק עלים פריך, שיצא כרגע מן התנור. הריח לבדו יכול להרוג אותנו. ההרפתקה הבולגרית שלנו יכולה לצאת לדרך.

חוויות אדרנלין- אז מה אתם בוחרים? ראפטינג חוויתי על נהר הסטרומה? גלישה באומגה? תחרות חץ וקשת? עלייה ברכבלים למרומי ההרים? – חסכנו לכם את ההתלבטות, אין צורך לבחור- כל אלו ועוד קיימים בטיול הג'יפים למשפחות שלנו בבולגריה.

בנסקו ובורובץ- בחורף משמשות העיירות בורובץ ובנסקו כאתרי סקי יפים, אבל בקיץ, כאשר המוני הגולשים חוזרים הביתה, הן עיירות הרים נעימות פי כמה ובסיס מצוין לתחילתו של טיול הג'יפים למשפחות בהרי הרילה. הג'יפים לוקחים אותנו בדרכים צרות ומפותלות בלב יער אשוחים צפוף. ארוחת צהריים על שפת אגם בלמקן- בלב רכס הרילה – עוזרת לנו להבין כמה טוב המטבח שאליו הגענו וגם כמה אנו זקוקים למעט תנועה. זו מגיעה מיד אחר כך בדמות הליכה בלב היערות המקיפים את בורובץ. האירוח הכפרי בבקתות של האיכרים מעניק לנו הזדמנות נדירה לטעום את האוכל האמתי, לפגוש את האנשים האמיתיים ולשתות מעט מן הליקרים המופלאים, מין ניסים בדמות נוזל אלכוהולי שהם מזקקים מן התפוחים, האגסים והשזיפים שקוטפים כאן מן העצים.

רכס הפירין והרי הרודופי- בליבם אנו נוסעים במהלך טיול הג'יפים בבולגריה הוא אוצר של אפשרויות להרפתקאות קטנות שמרגשות את הנשמה. אז מה אתם אוהבים – רפטינג או קיאקים בנהר הסטרומה, בין עצי הערבה? הריגושים הבולגריים כוללים גם רכבל שמעפיל לראש ההר לתצפית נהדרת וטיול רגלי קצר בין הסלעים לעבר האגם האלפיני החבוי בלב הרכס. לכל אלה חייבים להוסיף קצת תה חם מחוזק ברום תוצרת בית, כי נעשה קצת קריר. והנה התעורר כבר הרעב שמקרקר בבטן בדיוק בזמן. ארוחת ערב במסעדה מקומית, כאשר מוזיקה צוענית מרקידה אותנו בין המנות והלב שמח היא הדרך הטובה ביותר לסיים יום גדוש.

הכפרים ההרריים-  המלה פשטות זוכה במקומות האלה למובן היפה ביותר –ומסע בבולגריה ההררית – משיב לנו את הפשטות החיונית. במהלך טיול הג'יפים בבולגריה אנחנו מגיעים לכפרים הציוריים למפגשים בלתי אמצעיים עם תושביהם ומתוודעי לאורחות חייהם, אוכלים איתם ונהנים מנוף לאופק לאופק.

יעדים נוספים של טיולי ג'יפים בחו"ל.

הירשמו בחינם למגזין MEDRAFT

    ...לפני שאתם הולכים

    הירשמו למגזין מדרפט

    מגזין על כל יעד, כתבות וטיפים, אצלכם במייל

      אינדי. חבילות טיול למטייל העצמאי.
      להיות עצמאי בשטח אבל אף פעם לא לבד.

      הבנתי! תחזיר אותי חזרה לעמוד
      Design: Ayala Eylath Develped by: EOI - Web Like This!