יוון- אינדי ג'יפים

טיול הג'יפים העצמאי שלנו- אינדי ישאיר אתכם  בפה פעור. יש בו הכול ומהטוב ביותר החל מהמסלולים שמומחי  MEDRAFT  תכננו, עיצבו ומגישים לכם, נופים יפים, ג'יפים חדישים, המון אדרנלין ואוכל משובח. הייחוד של הטיול – כל היתרונות של קבוצה מודרכת – אבל אתם עצמאיים בשטח, עם מכשיר GPS ובו טעונות מפות היעד, מסלולי הטיול ומדריך וירטואלי. הסידורים עלינו – ההנאה עליכם.

נהיגת שטח ביוון ההררית היא התגשמות חלומו של כל מי שיישב אי פעם ליד הגה. המרחבים הגדולים, הדרכים הצרות בלב ההרים הירוקים, הקניונים הצרים והעמוקים והתצפיות עוצרות הנשימה, כל אלה הם חלומו של כל חובב טיולי שטח, טבע ונוף. הטיול ביוון ההררית הוא גם חלומו של כל מי שנהנה לבקר בכפרים קטנים, שבתיהם מכוסים בגגות צפחה והטברנות המסורתיות שלהם מגישות את המנות היווניות הטעימות ביותר. עם כוסית קטנה של אוזו האביב היווני, הפריחה, המנזרים והנהרות השופעים מים נראים בדיוק כמו ההרפתקה שעליה חלמנו.

טיול הג’יפים העצמאי של Medraft ביוון מאפשר לנו לחוות בנהיגה עצמית את הפינות הנסתרות של הרי הפינדוס, את הנהרות העצומים שזורמים כאן באביב במלוא עוצמתם, את הכפרים הקטנים כמו מונודונדרי ואחרים שבהם שורה ארוכה של קשישים חובשי כובעי מצחייה מתבוננים היטב בכל מבקר שמגיע לרחובו הראשי והיחיד של הכפר. מעט מקומות שימרו את הרעננות, האותנטיות, המסורת והנוף כמו כפרי חבל אבריטניה, או זגוריה. אין מקומות בהם טוב יותר לעזוב לרגע את הג’יפ ולצעוד שעה-שעתיים ברגל במעלה קניון צר, שקירותיו תלולים. אין מקומות שב בני מאות השנים השתמרו כה טוב וכמובן שאין עוד מקום בעולם כולו כאזור מטאורה – בו אפשר לראות את המנזרים המדהימים התלויים-עומדים בראש צוקים אנכיים.

פירוש השם “זגוריה” הוא “מעבר להרים”. ההרים הם הרי הפינדוס (Pindos) אשר נפרסת בהם קשת מרהיבה של צבעים. כל זה מעורר כמובן תאבון גדול ואין כמו האוכל היווני שמגישים לנו בכפרים הציוריים.  סלט יווני עם גבינה טרייה, סופלאקי עסיסי מבשר נהדר שזה עתה ירד מהאש, לחם שנאפה הבוקר במאפייה המקומית והמון יין, אוזו, או ליקר מפירות שהבשילו בשנה שעברה.

הירשמו בחינם למגזין MEDRAFT

    ...לפני שאתם הולכים

    הירשמו למגזין מדרפט

    מגזין על כל יעד, כתבות וטיפים, אצלכם במייל

      אינדי. חבילות טיול למטייל העצמאי.
      להיות עצמאי בשטח אבל אף פעם לא לבד.

      הבנתי! תחזיר אותי חזרה לעמוד
      Design: Ayala Eylath Develped by: EOI - Web Like This!