יוון - טיול משפחות

אם אתם מחפשים חוויות משותפות אמתיות, שיגבשו את בני המשפחה ליחידה אחת מלוכדת ואוהבת; אם אתם אוהבים ללכת, לשוט, לבלות עם הילדים במסע שאינו שגרתי – טיול הג'יפים שלנו לצפון יוון יספק לכם חוויה חזקה, מרגשת ובעיקר מאוד לא שגרתית. כך נולדים הזיכרונות שיצוצו גם בעוד שנים רבות, כאשר נשב בערב משפחתי ונאמר – אח שלי, זוכר את הטיול המדליק בצפון יוון?

בטיול הג'יפים של מדרפט למשפחות יש את כל המפתחות לטיול משפחתי מוצלח- טיסה קצרה, בילוי שמתאים לכל בני המשפחה, אווירה מגבשת, חוויות שכולם נהנים מהן, יציאה מן השגרה ובעיקר המון אדרנלין ופעילות שבמסגרתה הצעירים בבני המשפחה מוציאים המון מרץ נעורים והמבוגרים נהנים מפעילות גופנית, שמשכיחה מהם את ימי השגרה במשרד מואר הניאון.

חובבי הטבע ייהנו מן ההרים הגבוהים, מקניון ויקוס המרשים, ומן המרחבים העצומים. אוהבי ההליכה ייהנו מן המסלולים הנפלאים בהרים הגבוהים של חבל זגוריה, אוהבי ההרפתקאות ייהנו מכל שנייה של הראפטינג במורד הנהר אליקיומטיקס, הרחצה בבריכות ההרריות והטבילה בנהר הצונן. אוהבי התענוגות הקטנים ישמחו לגלות את הסופלקי הכי טעים ביוון, את האוזו מתקתק והאהוב, את הכפרים הקטנים עם גגות הצפחה. כל אחד יימצא בטיול המשפחות לצפון יוון את האושר הקטן שלו. רבים שואבים הנאה עצומה מתצפית טובה על הנוף, בעוד אחרים שמחים לגלות שביל קטן שמתפתל ביער. כל אחד מבני המשפחה יחזור עם החוויה שהסעירה אותו אבל כולם ישובו עם החוויה המשפחתית המגבשת, מלכדת וזאת שזוכרים שנים רבות – חוויית הביחד.

הירשמו בחינם למגזין MEDRAFT

    ...לפני שאתם הולכים

    הירשמו למגזין מדרפט

    מגזין על כל יעד, כתבות וטיפים, אצלכם במייל

      אינדי. חבילות טיול למטייל העצמאי.
      להיות עצמאי בשטח אבל אף פעם לא לבד.

      הבנתי! תחזיר אותי חזרה לעמוד
      Design: Ayala Eylath Develped by: EOI - Web Like This!