טיול בול למטרה עם המשפחה

שתף
WhatsAppEmailFacebook

מונטנגרו היא מסוג היעדים שכל אחד מבני המשפחה מקבל בהם בדיוק את מה שהוא אוהב. אם הסכנה שמרחפת מעל ראשכם היא התלונה הידועה “משעמם לי”, מוטנטגרו היא הבחירה הטובה ביותר. הטיול של MEDRAFT  במסלול החדש במונטנגרו כולל אתרים, פעילויות ומקומות שגורמים לכל בני המשפחה לשמוח. מה אפשר לבקש יותר מאשר אתרי טבע הכי יפים שאפשר לחלום עליהם, רפטינג משפחתי מעורר התרגשות, פארקי חבלים וחץ וקשת שכולם נהנים לבלות בהם, חופי ים מדהימים, ערים קטנות וכפרים נפלאים, שיט באגם ואוכל מצוין.

מונטנגרו על חוף הים האדריאטי היא יעד אידיאלי למשפחות. ההתחלה על החוף כייפית ומהר מאוד מגיעים ההרים. הנופים פשוט משגעים, הדרכים חוצות את השטח ועולות לרמה לתצפיות נהדרות, האגמים כחולים ושמורות הטבע הן מהיפות ביותר באירופה. כל זה משמח כמובן את המבוגרים אבל תמיד מקנן החשש – מה יגידו הילדים? האם המסלול יהיה מספיק מעניין עבורם? במסלול קיץ 2016 החדש של Medraft  יש פתרונות מצוינים לכל בני המשפחה.

הדוגמא הראשונה שמבהירה את ההתאמה האידיאלית למשפחות מגיעה כבר בתחילת הטיול – כאשר מגיעים בשמורת הדורמיטור לאגם השחור. הליכה קצרה לאורך היקפו של האגם גורמת לכולם להתפעל, אבל האקשן מגיע קצת אחר כך – כאשר שטים בסירות משוטים באגם וכאשר מבלים זמן מה בפארק החבלים הקטן שצמוד אליו.

שיא האקשן מגיע במהלך שיט הראפטינג בנהר הטארה – אחד הנהרות שהכי מתאימים לפעילות כזאת. הקניון בו זורם הטארה עמוק. הצוקים גבוהים וסוגרים על הנהר. המים מהירים, צלולים וקרירים. החוויה הנהדרת של הראפטינג גורמת לכל המשפחה להרגיש כיחידה אחת מלוכדת, שמחה ופעילה. אין מחיר ואין תחליף לחוויות נפלאות מהסוג הזה.

השיט באגם סקאדר הוא חוויה שכל בני המשפחה נהנים ממנה ואוהבים. זהו האגם הגדול ביותר בחצי האי הבלקני. הגבול בין מונטנגרו לאלבניה חוצה אותו במרכזו והוא נחשב כאחד האתרים הטובים באירופה לתצפית בציפורים. בשמורה של האגם כ-270 מיני עופות, בעיקר שקנאים, קורמורנים, אנפות ושחפיים.

אבל סקאדר אינו האגם היחיד עמו נערוך היכרות: המבוגרים יתענגו גם על מראה מטעי השזיפים היפים סביב אגם פלאב, בייחוד כאשר יחשבו על הליקר המצוין שתושבי הכפרים המקומיים מכינים מן השזיפים האלה. אל הסליבוביץ’ עוד נגיע בערב, אבל בינתיים אין לנו רגע דל. דרכי ההרים, היערות, הנהרות והאגמים מקיפים אותנו וקוראים לנו.

ההורים ייהנו גם מספא מפנק במלון בקולשין. הילדים ירוו נחת מתחרות הקליעה בחץ וקשת. כולם יאהבו את האוכל, שהוא פשוט, וטרי וטעים להפליא. ואיך אפשר שלא ליהנות מהכנסת האורחים בכפרים הקטנים, מן המוזיקה, הפעילות, הדברים הקטנים שאפשר למצוא רק במסלול שמתוכנן היטב ועבור משפחות.

הקסם של מונטנגרו טמון גם בעוד מרכיב “סודי”  אחד, שהופך את הארץ הזאת אידיאלית לטיול עם ילדים. המרחקים אינם גדולים מדי. נסיעות ארוכות ומעייפות, כך יודע כל הורה, הן הזמנה לצרות. כאשר המדינה כולה היא חצי משטחה של ישראל – אין נסיעות ארוכות מדי וכולם יכולים לנשום לרווחה.

הירשמו בחינם למגזין MEDRAFT

    ...לפני שאתם הולכים

    הירשמו למגזין מדרפט

    מגזין על כל יעד, כתבות וטיפים, אצלכם במייל

      אינדי. חבילות טיול למטייל העצמאי.
      להיות עצמאי בשטח אבל אף פעם לא לבד.

      הבנתי! תחזיר אותי חזרה לעמוד
      Design: Ayala Eylath Develped by: EOI - Web Like This!