סוגי הטיולים

טיולי ג'יפים בחו"ל
קבוצות סגורות
טיולי טרקים והליכה
טיולי שלג

חבילות טיול למטייל העצמאי – INDIE BY MEDRAFT
"להיות עצמאי בשטח אבל אף פעם לא לבד…" מסלולי הטיול ונקודות העניין בילט-אין בטאבלט ייעודי
שפע המידע הזמין כיום למטיילים, מפתה מאד לתכנן טיול עצמאי, אבל דווקא אז אנחנו טובעים בשפע הזה. בנוסף לכך, קצב החיים המודרני, לא תמיד מאפשר את הזמן הרב הדרוש לצורך תכנון טיול החלומות. לשם כך הומצא ה"טיול העצמאי-המאורגן" – פתרון המוצע על ידי חברות טיולים רבות, כמו גם על ידי מתכנני טיולים פרטיים, שתמורת תשלום עושים עבורכם את העבודה, ומביאים לכם כבונוס את הניסיון הרב שצברו
אנחנו בMEDRAFT לקחנו את זה צעד נוסף ומשמעותי קדימה בתכנון וחווית הטיול, ואל הטיול המתוכנן אנו שולחים אתכם עם מדריך וירטואלי שמלווה אתכם בכל צעד במסלול. את התוכנית המפורטת אנו מגבים גם במפות עדכניות, על גבי מכשיר טאבלט מיוחד. המכשיר החדשני, המתהדר במסך טאבלט נוח וברור, מאפשר לצייד את המטיילים במפות מפורטות, הן של הכבישים, הן של דרכי השטח והן של שבילי ההליכה. בנוסף, "מדריך טיולים וירטואלי" שמותקן על המכשיר, ממליץ בזמן אמת על האתרים הכי חשובים, מסביר עליהם ונותן טיפים שנצברו לאורך השנים, כאילו נמצא איתכם בשטח מדריך בקיא ומקצועי בשר ודם. וכל זה – במכשיר אחד טיפים ששווים זהב
מטיילים רבים נרתעים מטיול מאורגן, אך היו שמחים שמישהו ידאג להם ויפנק אותם כמו בטיול מאורגן, כי הרי הם יוצאים לחופשה. מי שכבר טייל לבד יודע כמה מתסכל למצוא במפה כביש שכבר אינו קיים, דרך שטח חסומה, או מסלול הליכה שנראה קצר ומתגלה כעלייה בלתי נגמרת. כאן נכנסים לתמונה המדריכים שלנו שמבלים על המסלולים הללו באופן קבוע. הם יודעים בדיוק אלו דרכים עבירות ולאלו דרכים ממש לא מומלץ להיכנס, אלו מקומות באמת שווים ביקור ואלו הם מלכודת תיירים, שאולי כדאי להימנע ממנה, ועל איזו דלת מקומית כדאי לדפוק כדי ליהנות מארוחה שבושלה על ידי בעלת הבית ומפגש בלתי אמצעי עם המקומיים.. מה מרוויחים בטיול אינדי?
אין צורך לבזבז זמן לפני הטיול, בחיפוש מידע לתכנון מסלול, ובמהלך הטיול עצמו – בטעויות ניווט, בנסיעה למקומות פחות מעניינים, בדרכים הפחות שוות. מישהו כבר "לעס", התנסה, בדק, ולפעמים גם נפל, ועכשיו אפשר ליהנות מפירות עבודתו.
כך, טיול של 8 ימים ברוטו לדוגמא, הופך להיות טיול של 8 ימים נטו. לא מתבזבז זמן על הכנות, תיאומים, טעויות, חיפושים וניסיונות לא מוצלחים. אפשר להתרווח וליהנות מעצם החוויה במקום – אחר, שונה, יפה, ממכר. איך זה קורה?
תוכנית טיול מפורטת ומותאמת אישית,
חבילת מלונות, פעילויות ואטרקציות מוזמנת ומתואמת מראש,
טיפים ששווים זהב בזמן אמיתי מבוססי מיקום,
מסלולי הטיול ונקודות העניין בילט-אין בטאבלט ייעודי,
זמינות מלאה 24/7 של צוות מקומי וישראלי לכל שאלה ובעיה,

אינדי טיולים עצמאיים
טיולי ג'יפים למשפחות

ההתמחות שלנו טיולי טבע והרפתקאות

MEDRAFT הינה חברת טיולים בינלאומית המתמחה בטיולי טבע ושטח, טיולי ג’יפים, טיולי משפחות, טיולי הליכה וטיולי אופניים. החברה החלה את פעילותה בישראל בשנת 2001, לאחר פעילות ארוכת שנים בשוק האירופאי. המדריכים המנוסים, המערך הלוגיסטי המקיף ויעדי הטיול הייחודים, הפכו את MEDRAFT לחברה הגדולה בישראל בתחום טיולי הטבע והשטח, ולבעלת קהל לקוחות רחב ונאמן במגזר הפרטי והעסקי. מסלולי הטיול נבחרים בקפידה כמו גם השירותים המקומיים בכל היעדים הכוללים מקומות לינה איכותיים, אוכל משובח ותנאים מפנקים.

הירשמו בחינם למגזין MEDRAFT

    ...לפני שאתם הולכים

    הירשמו למגזין מדרפט

    מגזין על כל יעד, כתבות וטיפים, אצלכם במייל

      אינדי. חבילות טיול למטייל העצמאי.
      להיות עצמאי בשטח אבל אף פעם לא לבד.

      הבנתי! תחזיר אותי חזרה לעמוד
      Design: Ayala Eylath Develped by: EOI - Web Like This!