טיולי ג'יפים באיסלנד

איסלנד, "אי הקרח והאש" שוכן בצפון האוקיינוס האטלנטי. האי שגודלו פי 5 מישראל, כמעט ריק מאנשים –רק מעט יותר מ-300 אלף תושבים, שמרביתם מרוכזים בעיר הבירה, ומרוכזות בו תופעות טבע מהייחודיות בעולם.  

כמו אבני חן על גוף שחור בוהקים בו הקרחונים והלועות הפעורים שבמשטחי האבן והטוף יורקים קיטור ומים רותחים. רצועות כסופות של נהרות סוערים ומפלי מים רועמים מבתרים את נופי האי אל מול קליידוסקופ של מגוון צבעוני של סלעים וולקניים. פה ושם מופיעים גם רועים מעטים בחוות מבודדות, בהירי שיער וגבוהי קומה, אשר ירשו מאבותיהם הוויקינגים את יכולת ההישרדות המופלאה בתנאים קשים מנשוא. נצא לטיול שטח חווייתי בטיול ג'יפים באיסלנד, במסלול ייחודי משני צידיו של קו השבר הגדול.

 בטיול ג'יפים באיסלנד נחווה את מרחבי הפרא עטורי הרי געש, קרחונים, אגמים, מעיינות חמים ומפלי מים ונתמסר לחגיגת הטבע והנוף במיטבה. טיול ג'יפים באיסלנד אינו דומה לשום ארץ אחרת. היא מיוחדת במינה מכל כך הרבה בחינות עד שהטיול בה דומה לפעמים למסע אל מחוץ לכדור הארץ. יש בה קרח ואש צמודים זה לזה. יש בה תרבות עתיקה ומרתקת, יש בה הרי געש, גייזרים ומרחבי קרחונים עצומים וריקים מבני אדם.

במהלך הטיול נבקר ברייקיאוויק, בירת איסלנד שובת הלב, אשר ממוקמת בחוף הדרום מערבי של העיר, נעבור ב"חוף השחור", פלא טבע מהפנט אשר ידוע בניגוד שלו של חולות געשיים שחורים על רקע קרחונים נוצצים. כאשר שברי קרחונים נסחפים אל צפון האוקיינוס ​​האטלנטי, הם נשטפים אל החוף, ויוצרים נוף סוריאליסטי שבו גושי קרח שקופים דומים ליהלומים נוצצים. נשייט בין קרחונים, נחצה את המדבר הצפוני ביותר בעולם, ונגיע למרגלות הר הגעש איסקיה.

יעדים נוספים של טיולי ג'יפים בחו"ל. 

הירשמו בחינם למגזין MEDRAFT

    ...לפני שאתם הולכים

    הירשמו למגזין מדרפט

    מגזין על כל יעד, כתבות וטיפים, אצלכם במייל

      אינדי. חבילות טיול למטייל העצמאי.
      להיות עצמאי בשטח אבל אף פעם לא לבד.

      הבנתי! תחזיר אותי חזרה לעמוד
      Design: Ayala Eylath Develped by: EOI - Web Like This!