צור קשר
03-578-0555
מטיילים מספרים

ברצוני להודות לחברת מדראפט ובמיוחד ליניב רון המדריך מטעמכם ולסילויו המדריך המקומי,

על הטיול לרומניה ממנו חזרנו אתמול לפנות בוקר.

מאחר וזהו הטיול המאורגן הראשון שלנו, יצאנו עם הרבה חששות.

מרגע הנחיתה, הבנו שאנחנו בידיים טובות וכך עד לסיום הטיול.

הכול היה מאורגן למופת וברמה הגבוהה ביותר מבחינה לוגיסטית.

יניב וסילוויו היו צוות מעולה ושיתוף הפעולה ביניהם יצר אוירה טובה ותמיד ידענו

ש”יש על מי לסמוך”.

גם הקבוצה שלנו, למרות שהייתה מגוונת מבחינת גילאים, הייתה מגובשת וכל הטיול היה באוירה נהדרת.

אודה לך אם תוכלי להעביר את המייל למנהלים וכמובן גם ליניב.

אנו לבטח ניסע איתכם ליעדים נוספים ונמליץ עליכם בשמחה לכל מכרינו.

שנה טובה וגמר חתימה טובה,

נגה חדשי

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

תודה לצחי גלובין, עומר בריקמן, מוריה וכל צוות מדראפט שארגנו לנו טיול ג’יפים נפלא בפירנאים ביולי 2017, לקבוצה המבוססת על מטיילי אפי פיינטוך.

הארגון היה למופת, מעל ומעבר לכל המצופה, גם בטיול עצמו וגם לפני הטיול .

היחס האישי לצורך של כל מטייל כמו שינויי מועדי טיסה וכו’

היידע של צחי, התמיכה של עומר, היחס הלבבי, הארגון המדוייק לפרטי פרטים – כל אלו נתנו לנו חווייה שלא תישכח. ומדובר בקבוצה של מיטיבי לכת בני 50 – 77 (הרוב 60 פלוס…) בעלי כושר שכבר היו בכל חור בעולם.

למרות זאת טיול כזה אי אפשר לשכוח.

להתראות בטיול הבא .

יהל סגל

ברצוני לשבח והלל את צוות מדראפט על הארגון למופת של טיול חוויתי ומדהים למרוקו מאי 2017.
עם המדריך מנחם שהיה מקצוען בעל ידע רב, קשוב, מסור,מפנק ודואג לבטיחות ובטחון המטיילים, ובחוכמה פתר כל בקשה או בעיה שהתעוררה במהלך הטיול.
זכינו במדריך מעולה ובטיול מדהים!.
תודה רבה ולהתראות בטיול הבא.
Amir bilu

צחי, עומר, Toles

חזרנו מהמסע ליוון עמוסות בחוויות טובות,  הודות לשילוב נהדר של הדרכה טובה (טוליס)

חברה טובה (אנחנו) אוכל טוב, אתרים ונופים משגעים.

we came back from our trip to Greece loaded with good memories , of beautiful sites and a great combination of good company (us) the best guide (toles) excellent food and spectacular landscapeד.

תודה לך צחי על הסיוע בתכנון המסלול וההמלצות , תודה לעומר על התמיכה הלוגיסטית ועל שאתה תמיד כתובת זמינה לפניות ובירורים, לפני אחרי ותוך כדי המסע.

תודה גדולה במיוחד לטוליס שהיה לנו מדריך מעולה, קשוב לכל בקשה וגמיש לקראתנו בכל צורך. וגם רקדן מצויין.

Thank you Tsachi and Omer for your contribution to planning and executing this fantastic trip, and for being reliable partners for many inquiries, before during and after the trip.

A very special thanks to Toles , our great guide, who in addition to extensive knowledge, was attentive to every request and flexible towards our needs. He is also a great dancer!

It will be a pleasure to plan more trips with Medraft in the future.

נשמח לשוב ולתכנן בעתיד מסעות עם חברת מדראפט.

בשם כל האחיות למסע,

דבי שגיא

בדרך כלל איני נוהגת להעלות פוסטים. הפעם אני מרגישה רצון לשתף בחוויה טובה שהיתה לי. לפני כ-10 ימים יצאנו חבורה של קשישים (בני 65-80 ) לטיול ביוון ההררית עם חברת MEDRAFT המתמחה בטיולי שטח ואקסטרים. יחד עם צחי גלובין – מדריך בכיר בחברה, “תפרנו ” טיול המתאים לגיל, לכושר ולרוח. הטיול היה מקסים. יוון התגלתה כמדינה מדהימה עם נופים עוצרי נשימה,תופעות טבע,אנשים חביבים, אוכל נפלא ובתי מלון כפריים בהרים. בימים צעדנו במסלולים מאתגרים – מפלים ,נהרות, ירדנו, עלינו וחווינו את יוון דרך הרגליים. בלילות בילינו בטברנות וגם רקדנו. המדריך שלנו צחי הוא בחור כריזמטי, בעל ידע רב,כושר ארגון, אמפתי, רגיש וגם מצחיק. היה שותף פעיל לרוח הקבוצה ולהוואי שנוצר וגם ידע לתת מענה לכל בעיה. אני ממליצה בחום עלMEDRAFT כחברה ועל צחי כמדריך. (גליה פת-זיו)

השתתפתי בטיול של חברת מדרפט ליוון ההררית בהובלת המדריך צחי . היה זה הטיול המעולה ביותר שיכולתי להעלות בדמיוני , והרבה מעבר ! ברצוני להודות לחברה על החוויה המדהימה שאני והקבוצה עברנו ! (מוטי זקס)

,(טיול בלתי נשכח לסלובקיה בהדרכת עמי בר אור (עידית כנר

אז ככה !

לפני שבועיים פחות יומיים יצאנו קבוצה (משפחה וחברים) לטיול גיפים של מדראפט לסלובקיה. עם מנש המדריך ומרטין המדריך הסלובקי.

הכותרת היא : הכל היה מתוקתק.
תוכנית מעולה וריאלית (הספקנו המון שזה הכל) , מנש ניצח על הכל במקצועיות , וגמישות וכמו שאומרים ברגישות אך בקשיחות הנדרשת מעדר לא ממושמע.
כולם נהנו. מקטן (גיל 5) ועד הגדול (גיל 599)
המסלול תוכנן בקפידה. שילוב של נסיעות שטח בתוך גלויות ועד נקודות נוף עוצרות נשימה. מסעות רגליים קצרים וגם כאלו שלא. מערת קרח, רפטינג, אופניים, פארק חבלים, מגלשות הרים….
מלונות ברמה טובה
אוכל , לטעמי קצת פחות. .
דווקא כשמנש קנה מוצרים בסופר ועשינו פיקניק אז הארוחות היו טובות עד טובות מאוד.
ח.ח למרטין המדריך הסלובקי. נכס שצריך לשמור עליו. תותח גדול. מבין שירות מהו.
זהו. תודה גדולה למנש המדריך התותח שבטח נמשיך לטייל עימו בארץ. תודה לריקי על השלב המקדים ולעומר שזרם איתי ….(משפחותמזרחיד/ שבתאי/ גבע וסגל.)

טיול ג’יפים רק מדרפט מקום ראשון,
רק עם ה..המדריך… Yaniv Ron
שופע בסבלנות והקשבה, נעים הליכות אוהב אדם…דאגן ואיכפתי לכל אחת ואחד בקבוצה…
* תודה לך – יניב רון – על ההפתעה… חגיגת יום הולדת ליניב שלי ועל טיול נפלא של שבוע…שלא ישכח.
* תודה נוספת לאלכסו המדריך המקומי בעל הלב הרחב ללא גבול וללא תנאים. (אשמח שתמסור לו).
* ותודה לאחרונים חביבים… חברי הקבוצה הנפלאה… היה כייף לטייל איתכם.
תמר ויניב דקל

ברצוני להודות ולפרגן לצוות הנהדר של מדראפט על אירגון והוצאה לפועל של טיול מדהים ליוון ההררית ביוני 9/6 בהדרכת טוליס מדריך מקומי בעל ידע מרשים ושליטה בשטח והמון סבלנות וקשוב לבקשת המטיילים. מקצועןאמיתי. הטיול היה מדהים ושאפו לכל הצוות!!! (אמיר בילו)

למדריך ויגי לווינהיים: זהו הטיול השלישי שטיילנו אתך (מונטנגרו, סלובקיה, בולגריה). אם היינו זקוקים ל”הוכחה” כמה אתה מקצוען ובעל יכולת תפקוד וניהול ופיקוד ונחמדות וסבלנות אינסופית – הרי בטיול זה הוכחת את עצמך בגדול. תודה על טיול מוצלח. נהנינו מאוד. (בברכה, מירה ופיטר הגי)

היום חזרנו מהטיול הכי מדהים שחוויתי!!!

טיול גיפים בהרי גאורגיה הקסומה עם חברת מדרפט בהדרכת יניב רון המיוחד.
דרכי שטח מדהימות
מפלי מים שוצפים וטיולים רגליים בנופים עוצרי נשימה
דרכי שטח ברכס הקווקז , אגמים מדהימים, פיקניקים טעימים, עיר המערות, המוזיאון של סטלין ורחצה והפסקות הקפה והאבטיח
ובמיוחד הארוחות שטח המיוחדות
השוק מסורתי באחלציחה.
אגם אגם ז’ינוואלי המיוחד ביופיו
נופים ירוקים, הרבה בקר שמשתלב היטב בנוף הירוק מכל עבר, מים שזורמים מכל כיוון לכל כיוון והרבה אגמים,
גן עדן אמיתי
88 ימים שאני ממליץ בחום לכל אחד לעשות (משה גיטלס)

זכינו לטייל עם מדרפט בארמניה עם רועי גוזז, ובקייץ האחרון עם צחי המדהים ביוון, השנה נצא עם צחי לטיול ג’יפים בפירנאים, עומר בריקמן המדהים, האמין והמקצוען מעניקים לי כמורה דרך, תחושת בטחון והנאה להמשיך ולטייל עם חברת מדרפט,בהצלחה לכולכם צוות מדרפט המורחב (אפי פיין)

לאנה המקסימה ,
תודה רבה על הטיפול המסור והאדיב , החל משיחות הטלפון , האיכפתיות הסבלנות והשירות המיוחד , כבר כאן ניתן היה להבחין שאנחנו בידיים טובות ,
וכמובן שהטיול היה מוצלח מאוד.והשארתם לנו טעם של עוד…
רותי ודוד אברהם
בת שבע ומאיר אסרף
חני ושמעון ליפשטיין.

אתם יכולים להיות גאים בעצמכם חברים. זאת לא הפעם הראשונה שאני מטיילת אתכם ותמיד הסטנדרט גבוה. כבוד למדריך בעל הנשמה האין סופית לצד מקצועיות מעוררת השראה וקיבלתם טיול מנצח. (אביגיל בכור)